lørdag 25. juli 2009

Utfordring hos StampARTic


Her er mitt bidrag til StampARTic's "Second challenge in July and Vacation time!!!"

Utfordringen gikk ut på å lage et veskekort - og her er mitt bidrag.  Mønsteret til vesken fant jeg her hos Splitcoaststampers.  Jeg har brukt brun Bazill og et dobbeltsidig mønsterark jeg ikke vet hvor kommer fra.  For å lukke vesken har jeg stanset ut to rundinger(en til hver side..) - brettet de dobbelt over kanten av vesken limt og festet med en eyelet (forøvrig ble dette hullet altfor lite - så jeg hadde STORE problemer med å få bånd igjennom - måtte nøye meg med en tråd) Tråden er pyntet med perler - og til ekstra pynt har jeg stanset ut to retroblomster og satt en perle i midten.

3 kommentarer:

  1. Vilken tjusigt väskkort :D
    Färgerna är HELT underbara!!
    Snyggt!

    SvarSlett
  2. Vilket läckert väskkort! Underbara färger och vackra detaljer!

    Kram
    Maarit

    SvarSlett
  3. Herlig veske i nydelige sommer-farger!
    Takk for at du deltar.

    Klem,
    jorunn

    SvarSlett