lørdag 1. august 2009

Colour create challenge nr 24 og Everybody-art-challenge nr. 50.




Her er mitt bidrag til 2 nye utfordringer:

Colour create challenge nr 24

og Everybody-art-challenge nr. 50.

Hos Colour Create var utfordringen å bruke fargene "pink, orange and green", og hos Everybody Art, var utfordringen en skisse.

Jeg har brukt orange kartong til selve kortet, som egentlig var litt for tynn. Men siden jeg har mange paneler på, så gikk det bra.  Jeg har stemplet med Trollbarn, Stampinavia Design, kjøpt hos Kreativ Hobby og fargelagt med Promarkers mandarin, pine og carmine.  Blomstene jeg har pyntet med, har jeg også fargelagt med de samme fargene.  Pyntepapiret er fra Simply Cards and Papercraft (har ikke fått ryddet på bordet mitt siden sist).  Det hvite panelet jeg har stemplet på, er trykket ut med en Spellbinderdies, og det er svertet i kantene med Distress ink - dried marigold.

8 kommentarer:

  1. das ist ja ein witziges motiv !!! toll !! danke fürs mitmachen .
    glg tina46
    eac-team

    SvarSlett
  2. Anne, this is so gorgeous. Love your design.

    SvarSlett
  3. Det var kjempefint. Ett "bli glad" kort ;-)

    SvarSlett
  4. This is so cute! What cheeky looking kiddies in that stamped image - they are great. Love the pretty papers too. Thanks for joining the Colour Create Challenge.
    Sharon xx

    SvarSlett
  5. Your card is really cute with a sweet image.
    Thanks for joining in our challenge.
    Hugs
    Iris
    EAC-Team

    SvarSlett
  6. Et friskt og flott kort. De er så søte disse trollene ! Lykke til på utfordringene.
    Berit

    SvarSlett
  7. Such a sweet image and your colouring is lovely. Great design and love how you used the colours. Glad you could join us on Colour Create this time. Chris :)

    SvarSlett
  8. love this card the image is really unusual,
    Thanks for joining C.C this week

    Di xx

    SvarSlett