mandag 15. februar 2010

Mjøstreff februar 2010




Var på Mjøstreff på Hamar i helgen. Det var et koselig treff - og kan virkelig anbefales Her er de kortene jeg lagde til utfordringene:

1) Kun lov å bruke svart hvitt - her har jeg brukt punch fra Martha Stewart til å lage "kakeserviett" og jeg har brukt stempel fra Penny Black (Lets Play) som er stemplet i svart og embosset med clear embossing.
2) Skisse - her har jeg bruk den søte pusen fra Motivet, som er et digital stempel, og som var gratis å laste ned her.
3) Vintage - papir fra 3ndypapir.no som jeg har svertet(vintage photo), revet og stemplet med et tekststempel fra Panduro. Det samme stempelet brukte jeg på den store blomsten. Blomstene og blonden er i tillegg sprayet med en blanding av et par dråper fra refillen til vintage photo + perfect pearl + vann - laget i en minimister. Oppe i venstre hjørne har jeg stemplet med en svirl fra NorthStar sitt stempel - den brosjen laget jeg (etter tips fra Birgit...) ved å ta en bit av bakgrunnsarket og legge inn og dekke det til med Diamond Glaze.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar