søndag 6. februar 2011

EGGBOKS og KORT MED SAMME MØNSTERARK






En boks og et kort laget med papir fra "Graphic 45" - Once upon a springtime Collection, Fairy folk#4500283.
Når vi var på Hønetreffet, sa Kari (Aasdal) noen bevingede ord. Nemlig at hun alltid laget opp hele mønsterarket på en gang - og det har jeg prøvd å gjøre her - ikke mye rester igjen i det papiret nei! Kanskje det burde vært nyttårsforsettet mitt. Samt at det som skal inn på bloggen av det jeg lager, skal inn med en gang - ellers blir det bare surr.... Den lille boksen er 6 x 6 cm. Har tenkt å putte et kinderegg oppi. Malen fant jeg her: MAL PÅ EGG BOKS.

Det er lurt å lage innmaten litt mindre enn på denne malen, nesten penere at den er litt for liten.

Kortet er 9.5 x 15 cm. (da passet det i en av posene jeg har)

1 kommentar:

  1. What a lovely box! Great work, sweetie!

    TFS, Hugs Tanja
    (SEME DT)

    SvarSlett