søndag 13. mai 2012

En side til i husboken min





En side til i husboken min.  Ikke vellykket - men jeg får ta den med. Er jo litt feigt å kaste det som ikke blir bra (eller hadde det vært like greit!!)  Så en tutorial på youtube om hvordan man kan tegne ansikter med tråd. Tror ikke jeg skal prøve meg på et ansikt - var vanskelig nok med et hus..  Stemplet huset med et hus stempel fra Dyan Raeveley.  Smurte lim utover og la en tråd etter stempelet. Vel, det gikk jo ikke, for stempelet var dekket av hvitt lim - men jeg la tråden der jeg trodde huset var - så fyllte jeg vinduer og dør med perler, snurret noen blomster av en tråd jeg farget med distress stain, wild honey - hadde på mye lim i mellom - og fyllte på med lim jeg har bært med meg fra Bornholm.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar