mandag 16. april 2012

HUS BOK






Det jeg holder mest på med nå er klin og klæsj.....Har kjøpt mye malinger av diverse slag - ble helt bitt av basillen når Dyan Raevely og Tim Holz var på Bikuben. Nå skal jeg lage en bok - har en plan med det hele....Nå har jeg kuttet opp kartong av diverse kvaliteter (2 er av melkekartong) til 6 x 4 tommer. Den har jeg dekket med Gesso (svart og hvit) her og der. Neste trinn er å male den med Distress stain / Dylusions ink sray / acrycic paint dabber. Planen min går ut på at det skal være HUS i denne boken (for det skal bli en bok). Og siden jeg skal lage hus, bør det være himmel og jord også. Så det jeg skal lage er alt mellom himmel og jord - den var fin vel! Her er bilder av det jeg har laget så langt. Dette må tørke før jeg får gått videre i prosessen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar