tirsdag 11. desember 2012

Tre små bilder






 3 bilder jeg har laget. De ar laget på lerret fra Søstrene Grene. 6 x 6 tommer. Lerretet er malt med gesso - så har jeg lagt på farget silkepapir - krøllet det litt og latt det tørke. så har jag hatt på litt gesso på det ujevne lerretet.  Jeg har brukt stensiler og Archival blekk for å lage mønster(rundinger og bokstaver). De to øverste lerretene har jeg pyntet etter en ide av Donna Salazar. Hun har et kurs på My Creative Classroom - og det hun lager er et ornament lik midten på lerretet. Jeg har bare satt det på et større bilde. Det nederste er litt fri fantasi - om jeg har noe slikt... Der det står DRØMMER er et stempel som jeg har stemplet på matpapir sammen med grønn archival - det er en fin teknikk. På alle bildene har jeg "splasjet" litt blekk - for det er artig nå!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar