søndag 13. januar 2013

Life book 2013 - UKE 2

Her er prosjektet fra uke 2. Oppgaven het TRUE INTENTIONES. GODE HENSIKTER. Den fantastiske kursholderen er Monica Zuniga. Hennes blog er virkelig verdt et besøk. Hun er en mester i å resirkulere - og jeg har allerede begynt å samle på doruller...Oppgaven gikk ut på å lage en papirdukke av våre favoritt stempler. Så skulle jeg tenke på et par ting jeg skal jobbe med igjennom året. Denne dukken skal så iminne meg på mine gode hensikter.  I mitt prosjekt har jeg brukt Gesso - Inktense fra Derwent og acrylmaling. Dette har jeg brukt fordi jeg ville ha kontroll på at ikke lagene blandet seg med hverandre - de tingene jeg brukte er ikke vannløselige. Jeg stemplet med Archival på kopipapir og collaget der sammen med MOD PODGE. Ettersom prosjektet skred fram, var det endel jeg ikke var føonøyd med, men det skjulte jeg ganske enkelt under et nytt lag.

1 kommentar: