søndag 14. april 2013

Maske

Birgit var på en karnevalsbutikk og kjøpte en halvmaske. Etter diverse utsmykning ble den seende slik ut:


Slik så den ut til å begynne med:

Hadde på embosset metall tape på masken. Lerretet ble dekket med blonde og myggnetting.


Prøvde ut forkjellige øyer - dette ble litt puslete, hi,hi

Klinkekule limt på en metallspenne.  Denne går jeg for.  På maksen hadde jeg svart akrylmaling. Pusset med sandpapir og påførte Inka Gold på de opphøyde feltene.


Lerretet er sprayet med forskjellige Dylusion og Colorwash. I tillegg hadde jeg på Inka Gold.  Det hele ble egentlig ganske stygt...intil Birgit gav meg ideen med tannhjul for å få dekket den "skamferte"myggnettingen.  Tannhjulene er trykket ut av metalltape (på kartong) og deretter embosset. Videre hadde jeg på svart maling - pusset med sandpapir og hadde på rødt alkoholblekk.  Se resultatet på det ferdige bildet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar