søndag 14. april 2013

Min nye sko

I helga har Birgit og jeg hatt skikkelige kreative dager.  Vi fikk mye inspirasjon i Stockholm og dette måtte ut!  Her er bilde av en sko jeg har pyntet.  Kjøpte oss hvert vårt par sko på DIN SKO. Dette er den ene av de jeg kjøpte. Den neste er av stoff og med høyere hel..




 Jeg tok noen bilder underveis.  Her er skoen slik den så ut ved innkjøp.


Neste trinn var å smøre den inn med INKA GOLD.  Her har jeg brukt OLD GOLD. Limte samtidig på  et ornament - kuttet ut i tynn kartong.


Limte på litt annet jeg fant i esken der jeg legger papir utkjill jeg ikke har hjerte til å kaste - og som kommer til nytte en vakker dag!
Dekket over dette papiret med METALL TAPE. Lagde noen naglemerker osv med en strikkepinne og noe annet egnet verktøy.  Dekket tapen med akrylmaling.  Limte på mye annet stasj - metallpynt - blomster - blader - ...


Dekket det meste med GESSO

Sprayet med Dylusion(Cherry Pie) og Color Wash(Sunset Orange) - hadde på mye mer INKA GOLD - OLD GOLD OG LAVA RØD.  Resultatet ble som du så på første bilde.


1 kommentar: